woensdag 5 december 2018

Anne~Fleur en Tiny Teddy worden vriendjes


Soms voelde Anne ~Fleur zich alleen, niemand om mee te spelen.
Dan kan je straks wel een leuke kerstkamer hebben helemaal in sfeer, maar ja dan niemand als gezelschap.
Ze dacht het wel, maar had het niet hardop gedeeld.
Iemand anders kon schijnbaar wel gedachten lezen, was er op een dag opeens een verrassing, zomaar in de brievenbus gevallen.
Een grote enveloppe lag er op de mat, heel nieuwsgierig maakte Anne ~ Fleur het open.
Zo he, vol met cadeautjes....was het van Sinterklaas?
Sprong me daar ineens een Teddy uit!





"Tiny Teddy is mijn naam"; riep hij dol enthousiast. Opgelucht dat hij was, eindelijk bevrijdt uit die donkere, benauwde enveloppe.
Anne ~Fleur vond het geweldig, daar had ze zo ineens een vriendje erbij.




Tiny Teddy kan ook zijn armpjes en beentjes bewegen. Hij is gehaakt met een heel dunne draad en haaknaald.
Het is mijn zus @Nutopist17 (op Instagram) die het beertje als verrassing voor mij gehaakt heeft, uit haar hoofd zonder patroon. Zo lief!
Zij is ook een creatieve duizendpoot, we lijken wel op elkaar wat dat betreft.
Ook maakte ze een mooie muts en jasje voor Anne ~ Fleur.



Zie je Anne ~ Fleur eens blij zijn samen met Tiny Teddy. Ze wilde meteen haar nieuwe muts op en jasje aan, die ook gehaakt zijn door mijn zus.
Ook had ze deze roze regenlaarsjes als toegift cadeau gekregen uit de grote enveloppe, weer eens wat anders dan de houten klompen.

De kerstkamer is nog niet af, maar met de brandende kaarsjes en deze brocante voorstelling met de kerstboom heeft ze alvast een Advent sfeertje.
Er wordt nog hard gewerkt en verbouwd aan de kerstkamer, hopelijk heeft Anne ~Fleur nog even geduld.



Na het samen spelen gingen Tiny Teddy en Anne ~Fleur heerlijk achterover zitten.
Zie je het, Tiny Teddy zwaait nog even.
Dikke vriendjes zijn het al.
Wie weet wat ze samen nog gaan beleven.




6 opmerkingen:

  1. De foto's zijn mooi geworden. En ze zijn zo te zien al dikke maatjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh enig! Mijn lievelingspop vroeger had ook een Beer als beste vriend. Margje heet de pop. Ik heb haar nog. Beer Bram is helaas vergaan. Gelukkig heeft Margje haar vriendinnen nog anders zou het wel sneu zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een klein, grappig beertje. Hoe krijgt ze het voor elkaar om zoiets te maken! Kleertjes zijn ook erg leuk. Echt leuk! Dan denk ik natuurlijk wat zouden ze allemaal samen gaan beleven.

    BeantwoordenVerwijderen