woensdag 7 november 2018

Anne ~ Fleur staat te popelen







Anne ~ Fleur wil je dol(l) graag iets laten zien.
Het is namelijk een soort van draagbaar sfeerkamertje.
Ik heb op Pinterest wat voorbeelden ervan gezien met koffertjes en kistjes.
Dat had ik niet voorhanden, wel een stevige, mooie doos.
Ook had ik nog een showmap met luxe behang bewaard.

Even tussendoor….
Creatievelingen/knutselaars kunnen alles gebruiken en ze bewaren veel.
Ze weten immers maar nooit waar ze het voor gebruiken kunnen of ze hebben er al ideeën bij.





Tada….
Hier laat Anne ~Fleur trots haar kamertje zien die in stijl alvast behangen is voor de kerstsfeer.
Ze is er terecht trots op.
Voor mij is het nu nog een kwestie van hoe gaan we de kamer verder vorm geven en invullen.
Dat weet ik nog even niet.




Ook heeft Anne ~ Fleur een gebreide poncho van mij gekregen, met pomponnetjes. 
Voor de pomponnetjes heb ik een apparaatje gebruikt, een pomponmaker.


 

Hier draagt Anne ~ Fleur de Poncho en ook een mooie, gehaakte muts.
Mijn moeder heeft die muts vroeger voor een pop van mij gemaakt.
Ik heb hem gepimpt met een vlinder en bloemetje.





Misschien ben je ook nieuwsgierig naar de plek waar ik knutsel, teken en schilder.
Hier een gedeelte van mijn Atelier.
Aan de muur wat tekeningen van mezelf en met teksten en plaatjes die me inspiratie geven.
Op de ezel een schilderij waar ik mee bezig ben met olieverf.





Mijn werktafel, het is een ouwetje en ook een antieke spiegel, die weerkaatst een beetje extra licht.
De kamer is op het Noorden wat voor tekenen en schilderen het juiste licht is.
De werktafel zat wel even onder de lijm na dit project met de sfeerkamer…., maar met een vochtige doek weer schoon gekregen.

Ben je benieuwd hoe de kerstsfeerkamer wordt….blijf me volgen.




3 opmerkingen:

  1. Enig! Zowel het sfeerkamertje als de kleertjes. Misschien kan je een paskamer ervan maken met een spiegel en plankje voor miniborstel of een klein stoeltje erin zodat ze kan zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je tip en meedenken Anne, ik hou het in gedachte 😊

      Verwijderen