donderdag 20 december 2018

Anne ~ Fleur en Tiny Teddy vieren kerst



Anne ~ Fleur vond het heel spannend toen de hele grote kerstboom van zolder tevoorschijn kwam.
Al die mooie glinsterende ballen en de lichtjes die net echte kaarsen lijken, ze keek haar ogen uit.

Heb je haar en Tiny Teddy als gespot op de foto?


Ja je zag het goed, ze waren samen op de tafel geklommen waar de kerstboom opstaat. Zodat ze de brocante oude kerstballen eens goed van dichtbij kon zien.
Ik moest haast gaan maken met haar kerstkamer fluisterde ze me ook nog even in het oor, want ze wilde zo graag haar eigen plekje hebben met een boom en versieringen.

Maar wat ze niet wist is, dat ik het ook druk had met haar feestkleding, dat zou een verrassing zijn, dus ik hield wijselijk mijn mond.



Hier staat Anne ~ Fleur eens heel braaf op de foto he, zo kan je wel haar mooie beschilderde oogleden zien. Ze waren hier bezig met een sessie voor kerstkaarten...dat was hun idee.



Zondagochtend lag er ineens sneeuw in de tuin. Anne ~Fleur en Tiny Teddy renden zo hard als ze konden naar buiten toen ik de deur open maakte.
Ze sprongen en maakten vreugdedansjes in de sneeuw. 
Ik dacht laat ze maar even ravotten en genieten. Even later hadden ze samen een sneeuwuil gemaakt, knap he?
Heb je het ook gezien, Anne ~ Fleur is ook naar de kapper geweest, ze heeft nu een pony gekregen.
Om eerlijk te zijn past het ook meer bij zo'n ondeugende Anne ~ Fleur.





Kijk Anne ~ Fleur eens trots zijn op haar nieuwe verrassingen!!
Een mooie jurk voor de kerst, die heb ik gebreid op 4 naalden. Ook heeft ze nieuwe, lange kousen en een shirt met sterren gekregen en echte leren laarsjes.
Ook strikken met kerstklokken in het haar.
Tiny Teddy stond ook te juichen toen ik de slee tevoorschijn haalde en toen hij zijn nieuwe hoed zag was ook hij even helemaal sprakeloos.

"Mogen we samen poseren op de foto?, vroeg Anne ~Fleur, dan kan iedereen ons bewonderen.
Hopelijk gaat het ook gauw sneeuwen zodat we sleetje kunnen rijden". Tiny Teddy's ogen glommen al bij de gedachte.






Jippie de kerstkamer is klaar! Ze stoven er met zijn tweeën op af. Oh wauw, wat gaaf!
Nadat ze alles bekeken hadden, de kerstbomen, de knapperende open haard, het schilderij en de gitaar, ploften ze zo op het mooie tapijt en de slee neer.
En ja hoor, begonnen ze samen kerstliedjes te zingen. ze genoten zo van de kerstsfeer en het samen zijn....zo leuk om te zien.







Anne ~Fleur vond haar jurk zo mooi en vroeg hoe ik het gemaakt had.
Ik vertelde van het breien met naalden en wol. Dat vond ze heel bijzonder. Ze wilde ook leren breien, zodat ze iets voor Tiny Teddy kan maken. Het verbaasde me niets, ze had het al heel gauw onder de knie.
Ik ben alleen benieuwd wat het gaat worden jij ook?
Tiny Teddy staat bovenop haar vingers te kijken, ook hij is heel nieuwsgierig wat hij krijgt.




Die twee zullen wel genieten met de kerst van hun mooie kerstkamer. 
Tiny Teddy wenst hier ook namens Anne ~ Fleur en mij jullie fijne feestdagen toe.
Tot gauw weer!

5 opmerkingen:

  1. Ik geniet enorm van de avonturen van Anne - Fleur en Tiny Teddy. Ze zien er prachtig uit in hun Kerst outfit. En de Kerstkamer is heel gezellig zeg. Ik zou zo es op bezoek willen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 😁😃 dankjewel Anne voor je leuke reactie. Dat jij ook genieten mag met de kerst in alle drukte. Ik vind het fijn dat je ook meegeniet van de verhalen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk blog weer. Het is mooi om te zien hoe je styling zich ontwikkelt. En ook gaaf dat AnneFleur steeds uitbreiding heeft in haar kleding in schoenen. Haar haar maakt haar inderdaad een beetje meer ondeugend. Zouden ze bij de interieurwinkels nog van die wat grotere vloerbedekking stalen hebben? Ben je meteen dat randje kwijt en wie weet kan je er wat meer meekrijgen. Hier bij de DecoHome of ThuisIn hebben ze vaak stalen over van het vorige seizoen.

    ik ben nu al benieuwd wat AnneFleur de volgende keer gaat beleven....en hoe haar kerst en oud en nieuw geweest is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je complimenten en ideeën. Nu ligt er op de vloer stukjes van behang en een tapijtje.
      Dit is een kinderkamer, straks krijgt ze iets voor het voorjaar waarschijnlijk 😊

      Verwijderen
    2. Oh ja dat randje komt, omdat daar de overgang zit waar de doos stopt

      Verwijderen